Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Маракулина, И. В. Управление маркетингом (продвинутый уровень) [Электронный ресурс]: учебное пособие / И. В. Маракулина. — Киров: Вятская ГСХА, 2016 — 162 с. — Книга из коллекции Вятская ГСХА - Экономика и менеджмент. — <URL:https://e.lanbook.com/book/156907>. — <URL:https://e.lanbook.com/img/cover/book/156907.jpg>.
Period | Read | Copy | Open | Total | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Year 2024 | Quarter 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Quarter 2 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | |
Quarter 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Quarter 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Total | 0 | 0 | 0 | 6 | 6 |