Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Беляевский, Игорь Константинович. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз [электронный ресурс]: Учебное пособие / И. К. Беляевский. — 2, перераб. и доп. — Москва: ООО "КУРС", 2013 — 392 с. — ВО - Бакалавриат. — <URL:https://znanium.com/catalog/document?id=256754>. — <URL:https://znanium.com/cover/0362/362356.jpg>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Last day | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Last 30 days | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Last 365 days | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
All time | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |