Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Гареев, Т. Р. Основы международного маркетинга [Электронный ресурс]: учебное пособие / Т. Р. Гареев. — Калининград: БФУ им. И.Канта, 2008 — 241 с. — Книга из коллекции БФУ им. И.Канта - Экономика и менеджмент. — <URL:http://e.lanbook.com/books/element.php?pl1_cid=25&pl1_id=13120>. — <URL:https://e.lanbook.com/img/cover/book/13120.jpg>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Last day | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Last 30 days | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Last 365 days | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 |
All time | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 |